Vi brenner for å skape effektive løsninger for regnskap, lønn og økonomistyring basert på din bedrift, bransje og ønske. Digitalisering, gode rutiner og riktig bruk av systemene gjør at du kan redusere unødvendig bruk av tid til administrasjon og heller bruke tiden på din kjernevirksomhet.
Å bruke et skybasert regnskap gjør ikke bare at du sparer tid, du får bedre oversikt og kan følge med på regnskapet når det passer deg, uansett hvor du er i verden. Det du trenger er mobil, nettbrett eller PC – med internett. På denne måten har du tilgang til regnskapet hele tiden, godkjenne og betale regninger, sende fakturaer, godkjenne timer o.l. På denne måten slipper du å glemme bort kvitteringer, regninger eller andre bilag. Derfor vil også regnskapet være i sanntid og vi vil få et bedre samarbeid med deg som vår kunde hvor vi kan bruke tid på rådgivning rundt din bedrift.
Vi i ONAC har kompetanse på flere skybaserte regnskapssystemer. Vårt prefererte system er Eika Regnskap. I tillegg er vi superbrukere på Tripletex og PowerOffice Go. Har du ikke et skybasert regnskapssystem, hjelper vi deg med å finne hvilket som passer deg og din bedrift best.
Fra og med inntektsåret 2023 skal skattemeldingen sendes igjennom et regnskapssystem eller årsoppgjørssystem, er du forberedt? Vi bistår deg.
For oss er det viktig at du som kunde deler samme syn på utvikling som oss. Vi stiller derfor krav til at våre kunder benytter seg av de digitale løsningene som finnes. Har du ikke kommet hit enda, syns du det er skummelt, eller har du ønsker om å bli skybasert, men vet ikke hvordan? Vi bistår deg langs veien.
Er du på utkikk etter en ny regnskapsfører for din bedrift?
Online Accounting er et moderne og skybasert regnskapsbyrå som ønsker å hjelpe bedrifter med ambisjoner!
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi bruker cookies for å forbedre brukeropplevelsen, analysere trafikk og tilpasse annonsering. Noen cookies er nødvendige for at nettsiden skal fungere, mens andre brukes til analyse og markedsføring.
Første gang du besøker nettsiden, ber vi om ditt samtykke til bruk av ikke-nødvendige cookies. Du kan når som helst endre dine cookie-innstillinger via cookies knapp som står fast neders til venstre hjørne.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjeldende lover og regler.